Nov. 2, 2023
Jag lyssnar på musik jämt. För längesen lyssnade jag bara på musik som min mama tyckte om--Bon Jovi och kristen rockmusik. Under åren gav mina vänner olika musik, och min komfortzon expanderade. Det var genom att lyssna på svensk musik såsom Martin Stenmarck och Kent jag lärde mig svenska. Jag kopierade orden och lägg sånger på minnet.
Min vän Stephen lyssnar alltid på heavy metal. I början heavy metal kände för bullrig, och jag tyckte inte alls om det. Han vande mig långsamt vid olika sång, och nu finns det dagar jag bara vill lyssna på power metal.
Några andra genre jag tycker om är hyperpop, industrial, pop, instrumental, folk, och so vidare.
Vilken typ av musik lyssnar du på?
Vilken typ av musik gillar du? Lätt svenska med Oskar 6
Jag lyssnar på musik jämt/jämt på musik.
Both ways correct.
För längesen/Förr lyssnade jag bara på musik som min mamma tyckte om--/tycker om som Bon Jovi och kristen rockmusik.
UnderGenom åren gavhar mina vänner olikagivit mig inspiration till att lyssna på olika sorters musik, och min komfortzon expanderademusiksmak har därmed blivit bredare/har utökats.
Det var genom att lyssna på svensk musik såsom Martin Stenmarck och Kent jag lärde mig svenska.
Jag skrev ner/kopierade orden ochför att lägga sångertexterna på minnet.
Alternativ:
Jag lärde mig sångtexterna utantill/memorerade texterna för att lära mig svenska.
Min vän Stephen lyssnar alltid på heavy metal.
I början kändes heavy metal kände för bullrig,t och jag tyckte inte alls om det.
Han vande mig långsamt vid olika sång,Med hans hjälp har jag långsamt vant mig vid denna genre och nu finns det dagar jag bara vill lyssna på power metal.!
Några andra genrer jag tycker om är hyperpop, industrial, pop, instrumental, folk, och soå vidare.
Vilken typ av musik lyssnar du på?
Feedback
Well done.
|
Vilken typ av musik gillar du? Lätt svenska med Oskar 6 This sentence has been marked as perfect! |
|
Jag lyssnar på musik jämt. Jag lyssnar på musik jämt/jämt på musik. Both ways correct. |
|
För längesen lyssnade jag bara på musik som min mama tyckte om--Bon Jovi och kristen rockmusik. För längesen/Förr lyssnade jag bara på musik som min mamma tyckte |
|
Under åren gav mina vänner olika musik, och min komfortzon expanderade.
|
|
Det var genom att lyssna på svensk musik såsom Martin Stenmarck och Kent jag lärde mig svenska. Det var genom att lyssna på svensk musik |
|
Jag kopierade orden och lägg sånger på minnet. Jag skrev ner/kopierade orden Alternativ: Jag lärde mig sångtexterna utantill/memorerade texterna för att lära mig svenska. |
|
Min vän Stephen lyssnar alltid på heavy metal. This sentence has been marked as perfect! |
|
I början heavy metal kände för bullrig, och jag tyckte inte alls om det. I början kändes heavy metal |
|
Han vande mig långsamt vid olika sång, och nu finns det dagar jag bara vill lyssna på power metal.
|
|
Några andra genre jag tycker om är hyperpop, industrial, pop, instrumental, folk, och so vidare. Några andra genrer jag tycker om är hyperpop, industrial |
|
Vilken typ av musik lyssnar du på? This sentence has been marked as perfect! |
You need LangCorrect Premium to access this feature.
Go Premium