May 31, 2026
Vroeger, werd ik altijd laat wakker maar nu heb ik begonnen om te werken en vaak reis ik één/twee uur s' ochtends. Dus moet ik om half zeven wakker word :(
Ik vind leuk laat te slapen maar ik dacht dat slechter om te werken zou zijn en na allen sommige weken word ik natuurlijk vroeg wakker ook wanner werk ik niet. De ochtends lijken heel langer nu ahah.
Vroeger, werd ik altijd laat wakker maar nu heb ik begonnen om te werken en vaak reis ik één/twee uur s' ochtends. Vroeger, werd ik altijd laat wakker maar nu heb ik begonnen om te werken en vaak reis ik één/twee uur s' ochtends.
Ben ik begonnen
Dus moet ik om half zeven wakker word :( Dus moet ik om half zeven wakker word :(
Worden
Ik vind leuk laat te slapen maar ik dacht dat slechter om te werken zou zijn en na allen sommige weken word ik natuurlijk vroeg wakker ook wanner werk ik niet. Ik vind leuk laat te slapen maar ik dacht dat slechter om te werken zou zijn en na allen sommige weken word ik natuurlijk vroeg wakker ook wanner werk ik niet.
Ik vind het leuk om laat te slapen, maar ik dacht dat het slechter is om te werken. Sommige weken word ik natuurlijk vroeg wakker, ook wanneer ik niet werk
De ochtends lijken heel langer nu ahah. De ochtends lijken heel langer nu ahah.
De ochtenden lijken veel langer nu
Feedback
Ik weet niet precies wat je met die langere zin bedoelde. Heb er het beste van gemaakt
|
Werk heeft me veranderd |
|
Vroeger, werd ik altijd laat wakker maar nu heb ik begonnen om te werken en vaak reis ik één/twee uur s' ochtends. Vroeger, werd ik altijd laat wakker maar nu heb ik begonnen om te werken en vaak reis ik één/twee uur s' ochtends. Vroeger, werd ik altijd laat wakker maar nu heb ik begonnen om te werken en vaak reis ik één/twee uur s' ochtends. Ben ik begonnen |
|
Dus moet ik om half zeven wakker word :( Dus moet ik om half zeven wakker word :( Dus moet ik om half zeven wakker word :( Worden |
|
Ik vind leuk laat te slapen maar ik dacht dat slechter om te werken zou zijn en na allen sommige weken word ik natuurlijk vroeg wakker ook wanner werk ik niet. Ik vind leuk laat te slapen maar ik dacht dat slechter om te werken zou zijn en na allen sommige weken word ik natuurlijk vroeg wakker ook wanner werk ik niet. Ik vind leuk laat te slapen maar ik dacht dat slechter om te werken zou zijn en na allen sommige weken word ik natuurlijk vroeg wakker ook wanner werk ik niet. Ik vind het leuk om laat te slapen, maar ik dacht dat het slechter is om te werken. Sommige weken word ik natuurlijk vroeg wakker, ook wanneer ik niet werk |
|
De ochtends lijken heel langer nu ahah. De ochtends lijken heel langer nu ahah. De ochtends lijken heel langer nu ahah. De ochtenden lijken veel langer nu |
You need LangCorrect Premium to access this feature.
Go Premium