ekmes's avatar
ekmes

Oct. 19, 2023

0
Var bor du? - Lätt svenska med Oskar avsnitt 1

Hej allihopa. Jag ville använda podcasten Lätt svenska med Oskar för att öva min svenska. Avsnitt 1 frågor om ditt namn och var du bor.

Jag heter Milo och jag bor i delstaten Kalifornien i USA. Jag är nära Stilla havet, i Santa Lucia-bergen. Jag älskar att bo här.

Var bor du? Tycker du om där du bor?


Hey everyone. I wanted to use the podcast Lätt svenska med Oskar to practice my swedish. Episode 1 asks about your name and where you live.

My name is Milo and I live in the state of California in the United States. I am near the Pacific Ocean, in the Santa-Lucia mountains. I love living here.

Where do you live? Do you like where you live?

svenskaoskarmedlätt
Corrections (1)
Correction Settings
Choose how corrections are organized

Only show inserted text
Word-level diffs are planned for a future update.

Jag heter Milo och jag bor i delstaten Kalifornien i USA.

Jag älskar att bo här.

Var bor du?

ekmes's avatar
ekmes

Oct. 21, 2023

0

Var bor du? - Lätt svenska med Oskar avsnitt 1


Var bor du? - Lätt svenska med Oskar avsnitt 1 Var bor du? Lätt svenska med Oskar avsnitt 1

Alt Lätt svenska med Oskar, första avsnittet?

Hej allihopa.


Hej allihopa.! Hej allihop!

Jag ville använda podcasten Lätt svenska med Oskar för att öva min svenska.


Jag ville använda podcasten Lätt svenska med Oskar för att öva min svenska. Jag ville använda podcasten Lätt svenska med Oskar för att öva min svenska.

Alt Jag vill använda podcasten Lätt svenska med Oskar för att lära mig svenska.

Avsnitt 1 frågor om ditt namn och var du bor.


Avsnitt 1 innehåller frågor om ditt namn och var du bor. Avsnitt 1 innehåller frågor om ditt namn och var du bor.

Jag heter Milo och jag bor i delstaten Kalifornien i USA.


This sentence has been marked as perfect!

Jag är nära Stilla havet, i Santa Lucia-bergen.


Jag äbor nära Stilla havet, i Santa Lucia-bergen. Jag bor nära Stilla havet, i Santa Lucia-bergen.

Jag älskar att bo här.


This sentence has been marked as perfect!

Var bor du?


This sentence has been marked as perfect!

Tycker du om där du bor?


Tycker du om att bo där du bor? Tycker du om att bo där du bor?

You need LangCorrect Premium to access this feature.

Go Premium