kitsunesannokasa's avatar
kitsunesannokasa

May 26, 2026

0
私の後悔

中学校と高校にあんなに勉強できないかった。私は大層疲れた。それで体は病気かった。考えると私は悲しくなる。私は今何をしてよいか分からない。


I wish I hadn't studied so much in junior highschool and highschool. I was very tired. My body was sick. It makes me sad. Now I don't know what to do.

Corrections (2)
Correction Settings
Choose how corrections are organized

Only show inserted text
Word-level diffs are planned for a future update.

私の後悔

私は今何をしてよいか分からない。

48

私の後悔


This sentence has been marked as perfect!

中学校と高校にあんなに勉強できないかった。


中学と高校生のとき、あんなに勉強できなかった。 中学と高校生のとき、あんなに勉強できなかった。

中学校と高校にあんなにまり勉強できないかった。 中学校と高校にあんまり勉強できないかった。

私は大層疲れた。


私は大疲れた。 私は大疲れた。

それで体は病気かった。


それで体は病気になった。 それで体は病気になった。

それでは病気になった。 それでは病気になった。

考えると私は悲しくなる。


考えると私は悲しくなる。 考えると悲しくなる。

私は今何をしてよいか分からない。


This sentence has been marked as perfect!

You need LangCorrect Premium to access this feature.

Go Premium