Oct. 23, 2023
Det har varit varmt på sistone, ungefär 32C varje dag. Men idag var det molnigt och fint, bara 22C. Temperaturen i oktober går ofta upp och ner. Ibland känns det som sommar och ibland känns det som vinter. Snart ska det bli kallt och regnigt när vintern kommer.
Jag kommer sakna solen och värmen. I kalifornien får vi igna snö, bara regn. Ibland det regnar för mycket och det blir flod. Det hände så förra året.
It has been warm recently, around 90F every day. But today it was nice and cloudy, only 70F. The temperature in october often goes up and down. Sometimes it feels like summer and sometimes it feels like winter. Soon it will be cold and rainy when winter comes.
I am going to miss the sun and warmth. In California we don't get snow, only rain. Sometimes it rains too much and it floods. That happened last year.
I kalifornien får vi ignangen snö, bara regn.
I kalifornien får vi ingen snö, bara regn.
Ibland det regnar det för mycket och det blir flodöversvämning.
Ibland regnar det för mycket och det blir översvämning.
Det hände så förra året.
Det hände förra året.
|
Att prata om vädret. Lätt svenska med Oskar avsnitt 4 |
|
Det har varit varmt på sistone, ungefär 32C varje dag. |
|
Men idag var det molnigt och fint, bara 22C. |
|
Temperaturen i oktober går ofta upp och ner. |
|
Ibland känns det som sommar och ibland känns det som vinter. |
|
Snart ska det bli kallt och regnigt när vintern kommer. |
|
Jag kommer sakna solen och värmen. |
|
I kalifornien får vi igna snö, bara regn.
I kalifornien får vi i |
|
Ibland det regnar för mycket och det blir flod.
Ibland |
|
Det hände så förra året.
Det hände |
You need LangCorrect Premium to access this feature.
Go Premium