Oct. 20, 2023
Jag har aldrig druckit kaffe. Jag ville inte bli beronde av koffein. Dessutom är koffein inte bra för min ångest.
Mina partners måste dricka kaffe eller nånting annat med koffein i det varje dag, annars får de huvudvärk. De tycker om att ha kaffe med mycket mjölk eller kaffegrädde. På varm dagar så har de iskaffe.
Dricker du kaffe? Hur ofta?
I have never had coffee. I didn't want to become addicted to caffeine. Additionally, caffeine is not good for my anxiety.
My partners have to drink coffee or something else with caffeine in it every day, otherwise they get headaches. They like to have coffee with a lot of milk or coffee creamer. On warm days they have iced coffee.
Do you drink coffee? How often?
Dricker du kaffe? - Lätt svenska med Oskar avsnitt 2
Jag har aldrig druckit kaffe.
Jag ville inte bli beroende av koffein.
Dessutom är koffein inte bra för min ångest.
Mina partvänners måste dricka kaffe eller någonting annat med koffein i det varje dag, annars får de huvudvärk.
Nånting => I would rather put ”någonting” in a written text.
De tycker om att hdricka kaffe med mycket mjölk eller kaffegrädde i.
Difference between English and Swedish! In English you have coffee, in Swedish you ”drink” coffee.
På varma dagar så hadricker de iskaffe.
The adjectiv ”varm” must be in plural ”varma” since you talk about a number of days.
Dricker du kaffe?
Hur ofta?
|
Dricker du kaffe? - Lätt svenska med Oskar avsnitt 2 Dricker du kaffe? |
|
Jag har aldrig druckit kaffe. This sentence has been marked as perfect! |
|
Jag ville inte bli beronde av koffein. Jag vill |
|
Dessutom är koffein inte bra för min ångest. This sentence has been marked as perfect! |
|
Mina partners måste dricka kaffe eller nånting annat med koffein i det varje dag, annars får de huvudvärk. Mina Nånting => I would rather put ”någonting” in a written text. |
|
De tycker om att ha kaffe med mycket mjölk eller kaffegrädde. De tycker om att Difference between English and Swedish! In English you have coffee, in Swedish you ”drink” coffee. |
|
På varm dagar så har de iskaffe. På varma dagar så The adjectiv ”varm” must be in plural ”varma” since you talk about a number of days. |
|
Dricker du kaffe? This sentence has been marked as perfect! |
|
Hur ofta? This sentence has been marked as perfect! |
You need LangCorrect Premium to access this feature.
Go Premium