Hypercube22's avatar
Hypercube22

March 12, 2026

0
Var gör du på fritiden?

På fritiden läser jag böcker så jag kan ta de lugnt. Ibland träffa jag kompis och vi tar en fika. När vi tar en fika, jag tycker har en bullor och en kopp kaffe. Jag fika ofta men min kompis heter Magnus. Han tycker äta sötsaker och dricka te. Vi äta kakor när pratar.

Corrections (1)
Correction Settings
Choose how corrections are organized

Only show inserted text
Word-level diffs are planned for a future update.

Var gör du på fritiden?


På fritiden läser jag böcker så jag kan ta de lugnt.


På fritiden läser jag böcker så jag kanför att ta det lugnt. På fritiden läser jag böcker för att ta det lugnt.

Ibland träffa jag kompis och vi tar en fika.


Ibland träffar jag kompisar och vi tar en fika. Ibland träffar jag kompisar och tar en fika.

När vi tar en fika, jag tycker har en bullor och en kopp kaffe.


När vi fikar/tar en fika, jag tycker harjag om att ta en bullore och en kopp kaffe. När vi fikar/tar en fika, tycker jag om att ta en bulle och en kopp kaffe.

Jag fika ofta men min kompis heter Magnus.


Jag fikar ofta mend min kompis som heter Magnus. Jag fikar ofta med min kompis som heter Magnus.

Han tycker äta sötsaker och dricka te.


Han tycker om att äta sötsaker och dricka te. Han tycker om att äta sötsaker och dricka te.

Tycka OM ATT = to like. Tycker = have an opinion on something in general.

Vi äta kakor när pratar.


Vi ätaer kakor näroch pratar. Vi äter kakor och pratar.

You need LangCorrect Premium to access this feature.

Go Premium