iGoomy's avatar
iGoomy

June 15, 2026

0
좋아하는 음식

지금 한국 음식에 집중하고 싶어요. 그 중에서, 통닭이 제일 좋아요. 단백질이 많이 들어서, 그래서 좋아해요!


I'm just going to focus on Korean food here. I like whole chicken. It has a lot of protein inside, so that's why I like it!

Corrections (1)
Correction Settings
Choose how corrections are organized

Only show inserted text
Word-level diffs are planned for a future update.

좋아하는 음식


지금 한국 음식에 집중하고 싶어요.


지금 한국 음식에 집중하을 주로 먹고 싶어요. 지금 한국 음식을 주로 먹고 싶어요.

음식에 집중한다는 말은 잘 안 쓰입니다.

그 중에서, 통닭이 제일 좋아요.


단백질이 많이 들어서, 그래서 좋아해요!


단백질이 많이 들어서, 그래 있어서 좋아해요!. 단백질이 많이 들어 있어서 좋아해요.

You need LangCorrect Premium to access this feature.

Go Premium